.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کتک خوردن بی دلیل بهترين بازيكن آسيا

به گزارش  ايسنا ، ديدار روز گذشته تيم‌هاي فوتسال حفاري اهواز و گيتي پسند اصفهان كه به ميزباني اهوازي‌ها برگزار شد، همراه با حواشي بود و تماشاگران طرفدار حفاري پس از پايان بازي به زمين مي‌آيند و كادر فني و بازيكنان گيتي پسند را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهند.

محمدحسين عراقي زاده، سرپرست تيم فوتسال گيتي پسند در اين مورد گفت: پس از اتمام بازي ناظر فدراسيون به من گفت كه تيم را موقتا به رختكن نبرم تا برخوردي رخ ندهد. من نيز تيم را وسط زمين نگه داشتم، اما به ناگهان تماشاگران خوزستاني به زمين ريختند و شروع كردند با مشت و لگد كادر فني و بازيكنانمان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وي ادامه داد: حتي سرمربي و سرپرست حفاري نيز آمدند و جلوي درگيري را گرفتند، من نيز بازيكنانم را به اطراف مختلف متفرق كردم تا بيشتر از اين كتك نخورند، اما به هر حال محمد كشاورزي كه بهترين بازيكن آسيا است، بدون هيچ گناهي مورد ضرب و شتم قرار گرفت. ناظر بازي نيز گزارش را نوشته است و نيازي به شكايت باشگاه گيتي پسند نيست، به هر حال من براي آينده فوتسال نگرانم و اين چيزها براي فوتسال خوب نيست. اين افراد تعدادي شناخته شده بودند و بعد از اين كه به طرف ما حمله و كتك كاري كردند، از ورزشگاه فرار كردند و دست ماموران نيروي انتظامي به آن‌ها نرسيد، اما همين كه چاقو نخورديم و الان زنده ايم خدا را شكر مي‌كنم.

سرپرست تيم فوتسال گيتي پسند همچنين با بيان اين كه تعداد ماموران نيروي انتظامي براي بازي ديروز كم بود، تشريح كرد: روز قبل از بازي جلسه هماهنگي‌اي را به اتفاق نماينده تيم حريف و نيروي انتظامي برگزار كرديم، در آن جلسه آقاي دروديان ، ناظر فدراسيون نيز تاكيد كرد كه براي اين بازي حداقل 30 نفر مامور نياز است ، اما روز بازي در سالن تنها چهار نفر مامور ديديم.

بازي تيم‌هاي شركت ملي حفاري اهواز و گيتي پسند اصفهان در قالب هفته‌ بيستم ليگ برتر فوتسال با نتيجه‌ مساوي چهار بر چهار به پايان رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.008 seconds.